Tuotimme yhdessä Gaia Consultingin kanssa digitaalisen oppaan Litiumakkujen turvalliseen käsittelyyn kaupoissa. Syntyi Litium Pro, skarppi kaupan työntekijä, joka hilluu mukana videoilla uunomman kollegansa kanssa. He läpikäyvät olennaiset akkujen käsittelytilanteet tiivistäen opit parhaiksi käytännöiksi.Kuvauspaikan tarjosi Motonet Järvenpää, jonka henkilöstö oli mukana kuvauksissa. Kokonaisuuden tilasi: Kaupan liitto:n, Recser Oy:n, STEK ry:n ja Tukes.
Autoharrastajat tuunaavat autojaan alumiiinivanteilla ja lukuisilla muilla lisämausteilla. Automalliin yhteensopivin tuotteiden myynti edellyttää helppokäyttöistä ja monipuolisesti räätälöityö verkkokauppatoteutusta. Ideavirta tuotti Modificarsille verkkokaupan, jossa tavoitteena oli loistava tuotteen löytämisen käyttökokemus ja erinomaisen nopea sivuston selailukokemus. Verkkokauppaan tuotettiin useita custom toiminnallisuuksia, liittyen tuotteiden filtteröintiin ja tuotevariaatioiden hallintaan.
Terramare on merirakentamiseen erikoistunut maineikas yhtiö. Yritys on tunnettu hyvästä työnantajakulttuuristaan, joka näkyy myös laadukkaassa käytännön toiminnassa. Suunnittelimme Terramarelle sivuston, jonka tärkein tehtävä oli viestiä yhdessä tekemisen kulttuurista ja tuoda näkyväksi yrityksen houkuttelevuus mahdollisena työpaikkana.
Pilkington on Suomen laajin autolasien korjausta ja vaihtoa tarjoava ketju lähes sadalla palvelupisteellään. Ideavirta on tuotannut Pilkingtonille tuulilasirikki.fi sivuston, joka tehtävänä on tarjota asiakkaalle helppo tapa pyytää tarjousta lasin vaihdosta ja varata luontevasti vaihtoaika paikalliseen asennusliikeeseen. Markkinointi keskittyy niin Pilkington brändin viestintään kuin tuulilasirikki.fi palvelusivuston tunnettuuden ja kävijäliikenteen kasvattamiseen.
Referenssi #12 Valokuvat asiakastarinaan maailman johtavalle automaalitoimittajalle Axaltalle Because Cromax is more than just a paint. Axalta on globaali automaalijätti, jolla on useita maalibrändejä automaalaukseen. Yksi näistä brändeistä on Cromax, joka on tunnettu myös Suomessa automaalaamoiden keskuudessa. Cromaxin tarjoamat edut automaalaamoille keskittyvät laadukkuuteen, ekologisuuteen ja automaalaamon taloudellisuuden parantamiseen. Bilia on hyötynyt Cromax maalijärjestelmän kattavasti käytöstä […]
Referenssi #21 Teknisen tukkukaupan ilmeen ja myynnillisyyden kehittäminen HL Groupin edellinen verkkosivusto oli julkaistu vuonna 2016. Se ei enää vastannut rakenteeltaan, ilmeeltään eikä sisällöltään markkinoinnin tarpeita. HL Group on tekninen tukkukauppa, jolla on kolme liiketoiminnan osa-aluetta. Yritys maahantuo ja markkinoi autovaraosia ja -tarvikkeita, auto- ja teollisuusmaalijärjestelmiä sekä teollisuuden laitteissa käytettäviä kulutusosia, kuten laakereita, tiivisteitä ja […]
Referenssi #9 B2B verkkokauppa kansainvälistyvälle yritykselle Mathemedixin instrumentit helpottavat eläinkirurgien arkea tehden työstä merkittävästi tehokkaampaa. Nämä instrumentit yhdistävät käyttäjäystävällisyyden ja erinomaisen hinta-laatusuhteen, ja monipuolinen implanttivalikoima kehittyy jatkuvasti. Yrityksen päätavoitteena on tarjota laadukkaita ja kustannustehokkaita ratkaisuja eläinsairaaloille ja -klinikoille kaikkialla Suomessa. Mathemedix etsi kumppania, joka pystyisi toteuttamaan räätälöidyn verkkokaupan avaimet käteen -periaatteella. Lähtötilanteessa yrityksellä oli käytössään […]