Referenssit ja asiakkaat x 21

Hoidamme asiakkuuksia ja luomme tuloksia.

Tuulilasien korjaus- ja vaihtopalvelun markkinoinnin kokonaisuus

Pilkington on Suomen laajin autolasien korjausta ja vaihtoa tarjoava ketju lähes sadalla palvelupisteellään. Ideavirta on tuotannut Pilkingtonille tuulilasirikki.fi sivuston, joka tehtävänä on tarjota asiakkaalle helppo tapa pyytää tarjousta lasin vaihdosta ja varata luontevasti vaihtoaika paikalliseen asennusliikeeseen. Markkinointi keskittyy niin Pilkington brändin viestintään kuin tuulilasirikki.fi palvelusivuston tunnettuuden ja kävijäliikenteen kasvattamiseen.

Nopea ja käyttäjäystävällinen tuning- verkkokauppa autoharrastajille

Autoharrastajat tuunaavat autojaan alumiiinivanteilla ja lukuisilla muilla lisämausteilla. Automalliin yhteensopivin tuotteiden myynti edellyttää helppokäyttöistä ja monipuolisesti räätälöityö verkkokauppatoteutusta. Ideavirta tuotti Modificarsille verkkokaupan, jossa tavoitteena oli loistava tuotteen löytämisen käyttökokemus ja erinomaisen nopea sivuston selailukokemus. Verkkokauppaan tuotettiin useita custom toiminnallisuuksia, liittyen tuotteiden filtteröintiin ja tuotevariaatioiden hallintaan.

Verkkokauppa kansainväliselle kaupalle

Mathemedix Oy on eläinkirurgeille laadukkaita instrumentteja ja implantteja markkinoiva yritys. Rakensimme kansainvälistä myyntiä vauhdittamaan helppokäyttöisen verkkokaupan johon integroimme automaattisen tuoteluettelon luonnin. Helpolla tuotehallinnalla asiakkaan on mahdollisuus ylläpitää sekä verkkokauppa, että painetun tuotekatalogin sisällöt aina ajantasalla.

Asiakastarinakuvia maailman johtavalle automaalitoimittajalle

Axalta, johtava maailmanlaajuinen pinnoiteratkaisujen toimittaja, tarjoaa Cromax-tuotemerkillään innovatiivisia ja tuottavuutta parantavia järjestelmiä automaalaamoille. Axalta halusi kertoa edustavan asiakastarinan Bilian kokemuksista Cromaxin kanssa ja toivoi laadukkaita, käytännönläheisiä kuvia tositoimista.

Akkuopas.fi jossa LitiumPro opastaa kaupan alan ammattilaisia akkujen turvalliseen käsittelyyn

Tuotimme yhdessä Gaia Consultingin kanssa digitaalisen oppaan Litiumakkujen turvalliseen käsittelyyn kaupoissa. Syntyi Litium Pro, skarppi kaupan työntekijä, joka hilluu mukana videoilla uunomman kollegansa kanssa. He läpikäyvät olennaiset akkujen käsittelytilanteet tiivistäen opit parhaiksi käytännöiksi.Kuvauspaikan tarjosi Motonet Järvenpää, jonka henkilöstö oli mukana kuvauksissa. Kokonaisuuden tilasi: Kaupan liitto:n, Recser Oy:n, STEK ry:n ja Tukes.

Verkkosivuston uudistus työnantajamielikuvaa rakentamaan

Terramare on merirakentamiseen erikoistunut maineikas yhtiö. Yritys on tunnettu hyvästä työnantajakulttuuristaan, joka näkyy myös laadukkaassa käytännön toiminnassa. Suunnittelimme Terramarelle sivuston, jonka tärkein tehtävä oli viestiä yhdessä tekemisen kulttuurista ja tuoda näkyväksi yrityksen houkuttelevuus mahdollisena työpaikkana.

Näiden brändien kanssa olemme saaneet työskennellä

Asiakkaamme ovat luoneet brändiään ja kehittäneet markkinointiaan kanssamme. He ovat parantaneet näkyvyyttään verkossa ja hankkineet merkittävän määrän asiakkaita ja profiloituneet alansa johtaviksi toimijoiksi.
Ideavirta Oy / Reelininkatu 2, 02330 ESPOO